معرفی روستاهای فریمان
 
دو شنبه 9 تير 1393برچسب:قلعه سرخ, فریمان, روستا, :: 10:17 ::  نويسنده : روابط عمومی

کشاورزی روستا آن چنان رونقی ندارد مردم بیشتر دیم می کارند. خاک روستا کاملا قرمز است هنوز خانه های کاه گلی زیادی در آن مشاهده می گردد اما تعدادی از مردم هم درحال ساختن خانه های آجری اندکی به روزتر هستند.

ازدور مثل یک تکه جداگانه درپهنه وسیع بیابان ، قرمزی خاصی خودنمائی میکند .این روستا در 30 کیلومتری فریمان قراردارد که یک راه فرعی خاکی آن را در سمت راست از آسفالت جدا می کند درآن مزارع کشت گندم به چشم می خورد.اوضاع زندگی مردم دراینجا آن چنان تعریفی ندارد چراکه به علت کمبود منابع درآمد ، بیشتر مردم به سختی زندگی را می گذرانند. 5 کیلومتر در خاکی تا روستا راه است بعد از رسیدن به روستا یکراه 5 متری آن را به دو قسمت تقسیم می کند که این اره تا پایان روستا ادامه دارد. 100 متری را که ازابتدای روستا گذشتیم به مسجد رسیدیم که دقیقا در جنب آن تعدادی وسایل بازی کودکان تعبیه شده بود . بلافاصله پس از مسجد یک راه دیگر قراردارد مارا به سمت تعداد دیگری از خانه های کاه گلی روستا هدایت می کند درانتهای این راه گلخانه ای بنا شده است که قراراست درآن خیار کشت شود .روستای کوچکی بود و سفر ما به آنجا خیلی زود به پایان رسید اما ادامه این سفرنامه با تشریح ما بقی روستاهای فریمان درروزهای آینده مهمان ما باشید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اداره بهزیستی فریمان
جایگاهی برای بازنمایی فعالیتهای بهزیستی فریمان
درباره وبلاگ

وبلاگ رسمی اداره بهزیستی فریمان با رویکرد اطلاع رسانی- آموزشی ------------------------------------- پست الکترونیک: fariman@behzisti-kh.ir تلفن تماس اداره: 05126226201 شماره سامانه پیام کوتاه بهزیستی فریمان: 30007650003662 شماره حساب واریز کمک های نقدی شما عزیزان: 2173451723001 سیبای بانک ملی ایران
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اداره بهزیستی فریمان و آدرس behfariman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 39714
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1